loadingimg

Wczytuję dane...
Dostawa towaru

Zamówienia o wartości powyżej 700 zł wysyłane są na koszt przeciwzylakowe.pl

 


TERMIN OTRZYMANIA PRZESYŁKI = CZAS REALIZACJI + CZAS DOSTAWY !

 

Czas realizacji zamówienia jest różny i zależy od dostępności towaru w naszym magazynie lub u dostawców, a zatem jest to czas oczekiwania na wysłanie towaru przez przeciwzylakowe.pl. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych.

W wielu przypadkach jest znacznie krótszy, gdyż część towarów znajduje się w naszym magazynie. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w tym terminie Klient zostanie poinformowany o najszybszym terminie realizacji.

 

Czas i sposób dostawy

 

Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Zachęcamy Państwa do korzystania z wysyłki kurierskiej, gdyż gwarantuje ona dostawę szybką i bezpieczną. Dzięki niej mają Państwo również możliwość sprawdzenia, gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka.

 

POCZTA KURIERSKA

 

Przesyłki nadawane Firmą Kurierską DPD dostarczane są w następnym dniu roboczym po nadaniu. Każda paczka wysłana za pomocą firmy PDP jest monitorowana i ubezpieczona na całkowitą wartość wyrobu. Kurierzy dowożą paczki bezpośrednio pod wskazany adres w godzinach 10-18. Jeśli istnieje obawa, że w tych godzinach nie będą mogli Państwo odebrać przesyłki, można podać inny adres dostawy - np. do pracy. Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, trzykrotnie awizuje paczkę zanim zostanie ona zwrócona do nadawcy. Firma DPD gwarantuje nie tylko szybką i bezpieczną dostawę, ale także możliwość sprawdzenia gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka. Za pomocą automatycznie wysyłanych wiadomości e-mail, otrzymają Państwo także informacje:

  • o nadaniu i numerze przesyłki
  • o nieprzewidzianych zdarzeniach (np. o opóźnieniach)
  • o próbach doręczenia

 

POCZTA POLSKA

 

Wszystkie przesyłki wysyłane są priorytetem. Czas dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Przesyłka jest dostarczana na podany adres w godzinach od 8-20. Jeśli doręczyciel nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, wówczas pozostawia awizo i zamawianą paczkę można odebrać na poczcie w ciągu 14 dni. Jeżeli w ciągu 7 dni od momentu wysłania przesyłki przez przeciwzylakowe.pl nie otrzymają Państwo ani paczki ani awizo, prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym. Zdarzyć się może bowiem, że awizo zaginie lub doręczyciel nie ma możliwości pozostawienia awizo w odpowiednim miejscu. Do odebrania przesyłki w placówce poczty wystarczy dowód osobisty. Jeśli przesyłki nie ma w Urzędzie Pocztowym po 7 dniach roboczych od jej nadania, prosimy o kontakt z nami pod adresem info@przeciwzylakowe.pl lub telefonicznie pod nr: 061 622 10 05.


Przesyłki zagraniczne
nadawane są za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy wynosi do 7 dni roboczych od dnia nadania przesyłki.

PACZKOMATY InPost

Przesyłki, które Klient sam odbiera we wskazanym przez siebie paczkomacie. Czas dostawy do paczkomatu to 24 h od momentu nadania przesyłki. W chwili dostarczenia przesyłki do wybranego paczkomatu, Klient jest informowany mailowo oraz przez SMS - powiadomienie zawiera sześciocyfrowy kod odbioru. Należy zachować ten kod, by móc odebrać paczkę. Przesyłka znajduje się w paczkomacie przez 2 dni (48 h) od dnia otrzymania powiadomienia. W przypadku braku możliwości odbioru towaru w tym terminie, należy skontktować się z obsługą sklepu (info@przeciwzylakowe.pl lub telefonicznie 061 622 10 05).
 

Uwaga! Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki przy jej odbiorze. Jeśli opakowanie zostało naruszone lub w jakiś sposób zniszczone i mogło to spowodować uszkodzenie produktu, prosimy o spisanie w obecności kuriera protokołu reklamacyjnego. Będzie on niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.




Pytania, wątpliwości, dobór produktów?

61 622 10 05

516 021 222

Zapraszamy do rozmowy z NASZYMI EKSPERTAMI.